piątek, 12 września 2014

Happy birthday "Efekt Motyla" :-) Mamy już 2 lata!

17 lat temu (...o mój Boże - jak to było dawno!), kiedy zaczynałam pierwszą klasę liceum - kupiłam sobie pamiętnik ( był wtedy "na topie" :-)).
Oczywiście prowadziłam go namiętnie przez cały okres szkoły średniej, ale tego dnia, kiedy otworzyłam go po raz pierwszy - postanowiłam zacząć od jakiejś maksymy.

Wpisałam to:

"Wierzę, że wyobraźnia jest mocniejsza niż wiedza,
że mit jest mocniejszy niż historia,
że to o czym się marzy, ma większą moc niż fakty,
że nadzieja zawsze triumfuje nad doświadczeniem,
że śmiech jest jedynym lekarstwem na cierpienie.
Wierzę też, że miłość jest mocniejsza niż śmierć. "

R. Fulghum

Ale bzdury!- myślałam jeszcze kilka lat temu ...


Dziś jednak, na przednówku kolejnych pozytywnych zmian w moim życiu - znów mam go przed oczami.
Patrzę na niego i łezka kręci się w oku, bo ... nadal w to wierzę!
Nie jest to już wzrok naiwnej nastolatki, ale kobiety, która ma odwagę marzyć i spełniać swoje marzenia.
Stąd pomysł na Poradnię Dietetyczną, która od teraz jest już Pracownią Diety i Rozwoju.
Ale też na warsztaty, które niebawem staną się rzeczywistością i na które już teraz Was serdecznie zapraszam!

"Jakiem baba" mam jedno ale...
W miłości zawsze należałoby zacząć od siebie.
To z szacunku i akceptacji własnej osoby wypływa miłość i szacunek do innych.
To ona jest fundamentem wszystkiego, co dzieje się w naszym życiu.
Jesteśmy też jedynym gwarantem osoby, która towarzyszyć nam będzie aż do śmierci...

O tej akceptacji, ale też motywacji, rozwoju samoświadomości i oczywiście diecie - będziemy rozmawiać na warsztatach, o których już wkrótce przeczytacie w zakładce aktualności na mojej nowej, zmienionej stronie:
www.efekt-motyla.eu.

Serdecznie zapraszam!


www.efekt-motyla.eu
SPIS TREŚCI: 
http://twojefektmotyla.blogspot.com/2013/09/spis-tresci.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz