środa, 24 października 2012

Jak dożyć 100 lat :-) ? - tajemnice zdrowia Hunzów.



Dziś przewrotnie o zdrowiu :-).
W opisie bloga napisałam, że będzie o tym, co mnie fascynuje.
Otóż fascynują mnie ludzie...
... z jednej strony uwielbiam siedzieć na Marszałkowskiej w Warszawie i obserwować "kolorowe ptaki", których jest tam najwięcej, tempo życia, ruch, światła.
Z drugiej strony, gdzieś pod skórą czuję, że prawdziwe życie jest gdzie indziej :
w piaskownicy z umorusanym dzieckiem, w ciężkiej pracy, w kontakcie z naturą.

Dlatego dziś chciałam wam polecić artykuł:
http://bialczynski.wordpress.com/krolestwo-sis-i-jego-cuda/ludy-albo-plemiona-krolestwa-sis/lud-dlugowiecznych-hunzow-czyli-guniow-hakownikow-w-krakorum/

Świetny! - kiedy go czytam - jestem tam już jedną nogą :-);

Co w nim znajdziecie?
1) żywe dowody na to, że nadmiar cywilizacji szkodzi;
2) wskazówki dietetyczne zaczerpnięte z mądrości Hunzów;
3) tajemnice zdrowia "Słowian z Himalajów", ich niesamowite podejście do życia i problemów;
4) w końcu - piękne fotografie;

Myślę sobie, że fajnie jest znaleźć jakąś równowagę między tymi dwoma światami. Czerpać energię i z jednego, i z drugiego. Świat jest ciekawy i kolorowy, a w przyrodzie musi być przecież równowaga. Jeśli więc Warszawa męczy Cię na dłuższą metę, a życie w Himalajach też nie jest szczytem marzeń :-) - wyrwij się czasem z domu, usiądź w miłym miejscu z widokiem na "świat", zamów coś pysznego i zdrowego, i ciesz się tą chwilą.
Tak po prostu.


www.efekt-motyla.eu 
SPIS TREŚCI:
http://twojefektmotyla.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz