poniedziałek, 3 listopada 2014

Nowe Smaki.

Ten post nie jest kryptoreklamą :-), ale zachętą do tego, abyście poznawali  
nowe smaki
Twoje kubki smakowe - także potrzebują rozwoju.... 

1) Na pierwszy ogień idzie ryż czarny i czerwony. 
Osobiście średnio lubię brązowy, natomiast ww. uwielbiam!
O właściwościach prozdrowotnych ryżu pisałam już tutaj:
Teraz zachęcam do spróbowania!



2) Quinoa - inaczej komosa ryżowa, o której cudownych właściwościach także pisałam:
Osobiście lubię te czarne i czerwone "robaczki" (nazwała je tak moja córcia :-)).
Fantastyczne przepisy z quinoa znajdziecie na blogu smakoterapii:


3) Kasza gryczana niepalona...
O.k.- muszę się przyznać. Niepalona jest zdrowsza, ale ja zdecydowanie wolę paloną! Jak się jednak okazuje, pozostała większość woli tę niepaloną. Dlatego najlepiej spróbuj i oceń sam/a.
Ostatnimi czasy kaszę gryczaną niepaloną i kaszę jaglaną udaje mi się kupić na lokalnym bazarku.



 4) Ciastka owsiane kakaowe i nie tylko...
Skład może nie jest idealny...: płatki owsiane górskie 30% - eko, mąka pszenna pełnoziarnista - eko, olej palmowy - eko, cukier trzcinowy, kakao - eko, soda, aromat naturalny, ale i tak uważam je za mniejsze "zło".





W internecie pełno jest przepisów na potrawy z kaszą, ryżem i quinoą. 
Kiedy mam chwilę czasu - szukam takiego (warunek - musi być prosty!) i tworzę...:-)
Za to wersja na szybko w moim wykonaniu, to zawsze różne kombinacje z gulaszami warzywnymi i białkiem w postaci soczewicy, fasoli, lub cieciorki (czasem mięsem). Niekiedy sama pietrucha, orzechy i surowe warzywo, np. papryka - do tego własnoręcznie zrobione pesto!
PYCHA!



SPIS TREŚCI:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz