piątek, 1 stycznia 2016

2016...

Znalezione obrazy dla zapytania rok 2016



Pełną parą WKRACZAMY W 2016 ROK
Zanim jednak "zanurzę się" w nim na tzw. "maxa" chciałabym wyrazić swoją ogromną wdzięczność za 2015.

Poprzedni rok nie był dla mnie łatwy.
Wiele doświadczyłam i sporo nauczyłam się o sobie. I za tę lekcję - Dziękuję.
Mojej rodzinie i przyjaciołom. Dziękuję.
Wszystkim bliskim mojemu sercu osobom, które pojawiły się w moim życiu nie bez powodu. Dziękuję.
Mojej "aptecznej rodzinie". Dziękuję.
Bliższym i dalszym współpracownikom. Dziękuję.
Moim "Różom" z "Dojrzewalni" za wsparcie i wszystkie mądre słowa, które od nich usłyszałam. Dziękuję. 
Za to, że wkraczam w ten rok w zdrowiu. Dziękuję. 
Nie tak dawno pożegnaliśmy babcię, która zmarła w sędziwym wieku - 98 lat. Więc także za to, że doświadczyłam rodziny wielopokoleniowej i mogłam być jej częścią przez ostatnie kilka lat.
Dziękuję Ci Babciu :-).

Dziękuję z całego serca.

...
Teraz jestem już gotowa zanurzyć się w 2016.
Chciałabym przeżyć go pięknie.




www.efekt-motyla.eu 
Spis treści:
http://twojefektmotyla.blogspot.com/2013/09/spis-tresci.html







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz