czwartek, 12 września 2013

Wisienka na torcie.

"Kochani Moi!" :-) - tak właśnie przywitałam Was dokładnie rok temu.
I dziś jest ten dzień, kiedy obchodzimy swoje urodziny :-) -My, tzn. Ja i Moja Poradnia -"Efekt Motyla".
Zupełnie nie wiem, kiedy to minęło...

Teraz przyszła pora na podsumowanie - taką...wisienkę na torcie :-).

A był to rok zupełnie wyjątkowy...!


Rok ciężkiej pracy i wielu nieprzespanych nocy
Rok zmian, rozwoju i poznawania swoich możliwości

A emocjonalnie?

Rok, w którym uwierzyłam w swoją siłę i pasję
Rok, w którym poznałam wielu wspaniałych ludzi
Rok, w którym otworzyłam się bardzo na drugiego człowieka i dostałam to samo w zamian
Rok, w którym  uwierzyłam, że jedyną drogą do szczęścia jest bycie sobą i odnalezienie własnej drogi
Rok, w którym tyleż samo nauczyłam się od swoich pacjentów, co oni ode mnie
Rok, w którym zobaczyłam, jak fajna może być różnorodność charakterów i jak różną potrafimy mieć definicję szczęścia...
W końcu Rok - w którym zgubiliśmy wspólnie ponad 600 kg tłuszczu!!!

Wierzę w to, że ten obecny - nie będzie gorszy - wręcz przeciwnie!

W odpowiedzi na oczekiwania moich pacjentów - planuję rozwijać się i poszerzać swoją wiedzę:
interesuje mnie temat nietolerancji pokarmowej, żywienia sportowców, ale też psychodietetyka, jako fundament zmiany nawyków żywieniowych.

Już teraz mogę obiecać, że będę czerpać wiedzę garściami!

Minusy? - tylko jeden - brak czasu na systematyczne pisanie bloga ... (Wybaczcie :-)))!

Zaglądajcie tu mimo wszystko - gdyż:
1) w miarę możliwości postaram się dzielić z Wami zdobytą wiedzą i przemyśleniami,
2) w swoich postach poruszyłam wiele ciekawych tematów, do których naprawdę warto co jakiś czas wracać!

W celu ułatwienia Wam wyszukiwania poszczególnych postów, w lewym górnym rogu bloga zamieściłam wyszukiwarkę, w której wystarczy wpisać tzw. słowo "klucz", aby odnaleźć konkretny temat.

Kolejnym ułatwieniem będzie spis treści, który pojawi się jako jeden z kolejnych wpisów.
Zamierzam uzupełniać go na bieżąco, a link do strony umieszczać w każdym kolejnym poście tuż pod skierowaniem do strony www.efekt-motyla.eu.

No, a teraz przyszedł czas na  Życzenie...
Na przekór Wierzę, że tylko to wypowiedziane na głos się spełni ;-)!
Dlatego...
Chciałabym, aby ten rok był co najmniej tak dobry i rozwojowy, jak poprzedni.
Tylko tyle... i aż tyle!
A dla Was - siły, odwagi i gotowości - na "Efekt Motyla"!

ZAPRASZAM SERDECZNIE!
                                                       
                                                     Renata Dulewicz


P.S. Truskawki i czekolada (j.w.) ....- największa słabość Pani Dietetyk :-);






www.efekt-motyla.eu





 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz