środa, 28 października 2015

TOP TEN : "ROZWÓJ I ŚWIADOMOŚĆ".

Znalezione obrazy dla zapytania rozwój

"Efekt Motyla" obchodził we wrześniu trzecie urodziny.
Nie było żadnej hucznej imprezy (właściwie ja i "Efekt" obchodzimy zazwyczaj urodziny razem :-)).
Nie mniej jednak - z tej wyjątkowej okazji - wraz z przyjaciółmi zajadaliśmy się pysznym tortem (na ksylitolu :-)).
  
Dziś w Pracowni Diety i Rozwoju "Efekt Motyla" szykuje się dużo zmian... 
Cieszy mnie to ogromnie i niepokoi zarazem, co jest reakcją naturalną jeżeli chodzi o  moją skromną osobę  ...
Ale o tym już wkrótce :-).

Z tej okazji chciałabym dokonać kilku podsumowań. 
...
"Efekt Motyla" narodził się z marzeń i pasji .
Metodą małych kroków...
Jest dzieckiem jednego rodzica (moim :-)).  
Podobnie blog. 
...
Lubię mojego bloga.
Cieszy mnie, że ma grono stałych czytelników
Cieszy mnie, że nadal mam głowę pełną pomysłów (nawet jeśli delikatnie zmienia się formuła).
Teraz jednak chciałabym  przypomnieć te dla mnie najważniejsze.

Na pierwszy ogień idą posty z cyklu " Rozwój i Świadomość".
Jakie będą kolejne...? ;-) - dowiecie się niebawem.
ZAPRASZAM SERDECZNIE! 



TOP TEN "Rozwój i Świadomość":

1) Bo w życiu chodzi o to, żeby "mieć smaka" na własną marchewkę...

2)"Królowie życia"...

3) Bo we mnie jest sex-ualność...

4 ) O Świadomości Odżywiania słów kilka...

5) Matrix ...- rewolucje?!!!

6) O kobietach, czyli... co nam w duszy gra.

7) Kim jest osoba, której się udało?

8) Moja-Twoja bardzo wielka wina..

9) Wewnętrzne dziecko.

10) Po drabinie marzeń.

 

www.efekt-motyla.

SPIS TREŚCI:
http://twojefektmotyla.blogspot.com/2013/09/spis-tresci.html

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz